fredag den 2. september 2011

Hvis jeg havde et bundløst dankort ville jeg....

.....Købe mig fattig i Bjørg's smykker, jeg el-el-el-elsker dem! jeg synes de er intime og meget rammende. Jeg synes det er er flot måde han forvandler menneske kroppen til noget så egentligt uhyggeligt og grimt men samtidigt så smukt. MEN prisen er dog der efter, her i et par år nu gået og sukket efter at få menneskehjertet i guld, da jeg er et hjertebarn og derfor finder det meget rørende. Måske en dag er jeg så heldig at få råd til det... Men her er lidt af hans smykker.







I am in love with Bjørgs jewellery, if I could I would buy everything he has ever made. Definitely his humanheart I myself is born with a heart condition and feel a special connection to this neckless if only I could afford it, maybe someday i will ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar