tirsdag den 13. september 2011

Prag ..

I sommerferien planlage min veninde fra england og jeg en tur til prag sammen. Vi er ses tit når man tænker på hvor langt væk vi bor fra hinanden og holder kontakten og har gjort siden 3. klasse. Hun er det bedste jeg ved og min klippe. Jeg ved hun altid vil være derfor mig og jeg vil altid være der for hende. Jeg vil vise jeg lidt billeder fra vore fantastiske tur til prag...Here goes.

 Her er vores dejlige hotel værelse!



Vi boede 70 meter fra det lækreste sushi sted og fik det en del gange i løbet af vores tur! - Og så kostede det ikke særlig meget!

 Vi drak mange drinks på denne tur, men det blev mest til Mojitos, denne aften prøvede vi os nogle andre - dog toppede de ikke være elskede Mojitos!
 Der lå en fantastisk antik LP og billede butik lige overfor vores hotel hvor jeg købte mange ting, der i bland dette billede som jeg elsker.
 Vi spiste stort set det samme sted hver aften for deres mad var så lækker og beliggenheden var så dejligt! Stedet hed Café Colore Mmmmm.. Savner det så meget!
Fik lavet acryl negle i Prag, har aldrig fået det lavet før så det var lidt af en oplevelse, og så kostede det KUN 90 kr. !!
Mmmmm.. fik de bedste desserter der nede!
 Vi tog pæn afsked med den dejlige by med en sidste tur hen over broen.. Goodbye!
Savner den her ferie så meget og ville ønske jeg kunne tage tilbage, men det er pengepungen ikke til på nuværende tidspunkt så må nyde billederne og minderne. Jeg vil klart anbefale denne by til alle der overvejer det som næste rejsemål DO IT! - Dog skal det i denne sammenhæng også nævnes at shopping mulighederne her ikke er fantastiske, men er det ikke kun for at shoppe, men også for at spise lækkert mad og opleve en dejlig kultur og billigepriser er det bestemt stedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar