søndag den 18. september 2011

Praktisk mode..

Jeg har tænkt meget på hvilken vinkel der kan være på mode. Der er den kunstneriske side, den sjove side, den alvorlige side og den praktiske side. Den praktiske side er er side af moden jeg har fået mine øjne op for på det sidste. Jeg synes det er rart at være praktisk, ikke at fryse, få ondt i fødderne eller blive våd. Så nu når det er ved at blive efterår synes jeg det vil være oplagt at vise jer lidt praktisk mode..

I've thougt alot about beeing practical and still beeing stylish. So have a look.

 
1. Regnjakke Danefæ
2. Cykelhjelm Nutcase
3. Taske Haglöfs
4. Ugg Vinter ballarinaer med lammeskindsfor
5. Hunter
6.Tørklæde Mulberry
7. Handsker LV.
8. Vest Mulberry
9. Earcuff unknown
10. Ring Bjørg
11. Hue Mulberry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar